سایت تخصصی گیاهان دارویی.بزرگترین مرجع گیاهان دارویی. درمان ساده بیماریها با گیاهان دارویی.خواص میوه ها.خواص سبزی ها .داروهای گیاهی.اطلاعات دارویی.درمان لاغری.درمان چاقی.بیماریهای شایع.اخبار سلامت.اخبار پزشکی.تریاژ.
تندرستی را در طبیعت جستجو کنید 
قالب وبلاگ
نویسندگان
ابر برچسب ها
<>


رژیم های معروف دنیا


mihansalamat.com


 زمانیکه اغلب ما به رژیم فکر می کنیم، به محروم کردن خود از خوردن و پرهیزهای غذایی بسیار فکر می کنیم. نخوردن هیدرات های کربن، چربی، شکر، گوشت و… اکثر رژیم های غذایی خوردن برخی مواد را ممنوع می کنند، اما رژیم های غذایی هم هستند که سیستم غذایی متفاوتی را تجویز می کنند.

 

رژیم غذایی مدیترانه ای، از این جمله است. در این رژیم به جای در نظر گرفتن موادی که نباید بخورید بر روی بهترین، تازه ترین و سالم ترین مواد غذایی، برای مصرف افراد تمرکز شده است.
اگر شما هم قصد شروع یک رژیم سالم و مناسب را بدون پرهیز ها و محرومیت های غذایی دارید، بد نیست با این رژیم آشنا شوید. پس برای آشنایی بیشتر با این رژیم، این مطلب را مطالعه نمایید.

هرم غذایی رژیم مدیترانه ای


اما جزئیات این مواد چه هستند؟ چه موادی را باید با چه کیفیتی در این رژیم مورد مصرف قرار دهیم تا بهترین نتیجه را دریافت کنیم؟ مواد اصلی رژیم مدیترانه ای عبارتند از:

مواد غذایی سالم و تازه

مواد اساسی رژیم مدیترانه ای شامل میوه ها و سبزیجات تازه می شود، غلات کامل، آجیل و دانه ها، حبوبات، غذاهای دریایی، ماست، روغن زیتون و مقدار کمی شراب در این رژیم استفاده می شوند. به گفته محققان، بهتر است کسانی که قصد دارند این رژیم را دنبال کنند، این مواد غذایی را در فصل خودشان، زمانیکه به صورت محلی رشد می کنند مصرف کنند و از غذاهای فرآوری شده اجتناب کنند.

کنترل میزان غذا

رژیم مدیترانه ای بر روی میزان کم غذاهای با کیفیت بالا تاکید دارد. زمانیکه غذا خوش طمع است، میزان کم آن کافی است؛ چرا که حس های شما ارضا شده اند. چربی های سالم مانند روغن زیتون و آجیل از مواد اساسی رژیم غذایی مدیترانه ای هستند. این مواد باعث می شوند برای مدت طولانی تری احساس سیر بودن کنید. در صورتی که رژیم های دیگر به طور کل چربی ها را منع می کنند.

چربی های سالم

بر خلاف بسیاری از رژیم های غذایی، رژیم غذایی مدیترانه ای مصرف چربی را به کل قطع نمی کند. رژیم مدیترانه ای  به جای محدود کردن کلی مصرف چربی، انتخاب های عاقلانه ای را در مورد انواع چربی های مورد استفاده پیش روی شما می گذارد.

در این منو انواع چربی های اشباع شده مانند روغن زیتون، آجیل، آووکادو و روغن های اشباع نشده مانند اسید های چربی امگا3 که در ماهی های چرب (سالمون، ماهی تن، ساردین و ماهی قزل آلا) یافت می شوند و چربی های گیاهی مانند دانه کتان، وجود دارد.
محدود کردن غذاهای فرآوری و بسته بندی شده، میزان چربی های ناسالم را به شدت پایین نگه میدارد. این مساله خطر بیماری های قلبی و سکته مغزی را افزایش می دهد.

روغن زیتون

مردم مدیترانه روغن زیتون را در اکثر غذاهایی که می خورند استفاده می کنند، مانند پاستا، نان، سبزیجات،سالاد، ماهی و حتی کیک و شیرینی. این چربی های اصلی در رژیم مدیترانه ای، جایگزین دیگر چربی ها و روغن ها مانند کره و مارگارین می شوند.

چرا روغن زیتون بسیار سالم است؟ محققان در فیلادلفیا دریافتند که Oleocanthal (یک ترکیب طبیعی آلی جدا شده از روغن زیتون)، برای کاهش التهاب مفید بوده و می تواند به جلوگیری از مبتلا شدن به بیماریهای قلبی، دیابت، آرتروز، آلزایمر، بیماریهای خودایمنی و همچنین برخی سرطان ها کمک کند.

اسید های چرب امگا3

این چربی به مقدار زیاد در رژیم مدیترانه ای یافت می شود، اسیدهای چرب امگا3 سرشار از فایده هستند. این اسیدهای چرب بروز حملات قلبی، لخته شدن خون، فشار خون بالا و سکته مغزی را کاهش می دهند. علاوه بر این امگا3، از انواع خاصی از سرطان ها و ناراحتی های عصبی مانند بیماری آلزایمر جلوگیری می کند.

سبزیجات بیشتر، گوشت کمتر

رژیم هایی که از مواد گیاهی بیشتر از محصولات حیوانی استفاده می کنند در کاهش بروز بیماریهای قلبی، دیابت و سرطان ها موثر ترند. رژیم غذایی سنتی مدیترانه ای عملا گیاه خواری است، با مقدار زیاد ماهی و البته مقدار کمی گوشت.
مردم مدیترانه مقدار زیادی از سبزیجات مانند گوجه فرنگی، کلم بروکلی، فلفل، اسفناج، بادمجان، قارچ، لوبیا سفید، عدس و نخود را مورد استفاده قرار می دهند.

غلات سبوسدار

غذاهایی مانند نان، پاستا، سیب زمینی و برنج بخش مهمی از رژیم مدیترانه ای را تشکیل می دهند. در حالت طبیعی و به همراه سبوس، این دانه ها (گندم، برنج و سایر غلات سبوس دار) سرشار از مواد ضد سرطان، فیبر، ویتامین ها، مواد معدنی و مواد مغذی هستند. همچنین، خوردن غلات سبوس دار به سوخت و ساز بهتر گلوکز بدن شما کمک می کند و التهاب را کاهش می دهد.

یک تحقیق در مجله آمریکایی تغذیه بالینی به چاپ رسید که نشان داد مردانی که مصرف غلات سبوس دار را افزایش داده اند، در زمان میانسالی افزایش وزن کمتری نسبت به دیگر مردان تجربه کرده اند. محققان کانادایی در یک مطالعه ۱۴ ساله بر روی ۳۴٫۰۰۰ نفر دریافتند، کسانی که حدود سه وعده در روز برنج قهوه ای، نان تیره، ذرت بو داده و کلا غلات تیره می خورند ۲۳ درصد کمتر از کسانی که یک وعده در روز این غلات را می خورند به بیماری های لثه دچار می شوند.
میوه به عنوان دسر
شیرینی های چسبناک را فراموش کنید. برای مردم مدیترانه ای، معمولا دسر روزانه آنها میوه های تازه هستند. استفاده از شیرینی طبیعی میوه ها دارای مزایای دو برابر است.
اول، چیزی است که شما دریافت می کنید: فیبر و مواد مغذی موجود در میوه ها مانند سیب، انگور و پرتقال.
 دوم، چیزی که از دست می دهید: شکر اضافه، کالری، مواد شیمیایی و چربی های ناسالم که در دسر های شیرین فرآوری شده موجود است.


محققان اسپانیا و آمریکا گزارش داده اند میوه هایی که برش داده شده و برای مدتی نگهداری شده اند نیز همان مواد مغذی را داراست که میوه های تازه دارند.
محققان میوه هایی مانند آناناس، انبه، طالبی، هندوانه، توت فرنگی و کیوی را برش داده ،بسته بندی و نگهداری کردند سپس ۹ روز بعد سطح آنتی اکسیدان (ویتامین C، کاروتنوئید ها و فنولیک ها) آنها را اندازه گیری کردند و هیچ تفاوت قابل توجهی در کیفیت موادغذایی میوه های برش داده شده تازه و میوه های نگه داری شده وجود نداشت.

http://hamkaran.biz/images/hgirande.gif

گیرنده تلویزیون دیجیتالDVB-T


با کیفیــت بســیار بالا با تــصـــویر HD


کوچکترین دستگاه تلویزیون دیجیتال در دنیا


دارای آنتن کوچک قابل حمل و بدون نیاز به اینترنت

http://hamkaran.biz/images/girande1.jpg

در هـر نـقـطـه شـهر تـلویزیون را روی

لپ‌تاپ و کامپیوتر خود مـشاهــده کنیـد

در حـال حـاضـر قـابــل اسـتـفـــاده در :


استـان تـهــران ، مشهد ، پاکدشت ، ورامین ، بومهن ، استان خراسان رضـوی

شهر اصـفهان ، استان مازنداران ، سمنان ، استان قزوین ، کـرمـانـشـاه

پارچین ، کرمان ، زاهدان ،شهر بوشهر ، استان البرز ، استان زنجان

اراک ، یزد ، گیلان ، استان مرکزی ، شاهرود ، اردبیل ، چناران

استان قم ، خرم آباد ، رشت ، زرندیه ، ساری ، سمنان

فردوس ، قرچک ، ورامین ، گرگان ، رودهن ، کـرج


قیمت فقط : 32000 تومان

http://hamkaran.biz/product/buy.gif  http://hamkaran.biz/product/buy.gif



http://hamkaran.biz/images/girande3.jpg

نمایی از تصویر نرم افزار و محیط اجرایی آن

http://hamkaran.biz/images/girande2.jpg


پیش از خرید از راه اندازی شبکه دیجیتال در شهر خود مطمئن شوید
 
 14 شبکه تلویزیون و ماهواره ایران را با کیفیت دی‌وی‌دی

بر روی کامپیوتر و لپ تاپ خود مشاهده کنید


http://hamkaran.biz/images/girande.jpg



در هر نقطه شهر تلویزیون را روی لپ‌تاپ و کامپیوتر خود مشاهده کنید

همراه با: تبدیل آنتن هوایی + ریموت کنترل + تبدیل USB

با این دستگاه قادر خواهید بود شبکه های تلویزیونی را به صورت دیجیتال و

با فرمت MPEG-4 روی کامپیوتر و لپ‌تاپ دریافت کنید.

برای خرید این محصول از طریق اینترنت و دریافت درب منزب بر روی دکمه خرید پستی زیر کلیک کنید.



قیمت فقط : 32000 تومان

http://hamkaran.biz/product/buy.gif  http://hamkaran.biz/product/buy.gif


http://hamkaran.biz/images/girande1.jpg


برخی از مشخصات و امکانات:

http://hamkaran.biz/images/shape_icon.gif  دریافت 14 کانال تلویزیونی داخلی و ماهواره ای و 11 شبکه رادیویی
http://hamkaran.biz/images/shape_icon.gif مشاهده شبکه های تلویریونی با کیفیت DVD به صورت دیجیتال
http://hamkaran.biz/images/shape_icon.gif امکان ضبط و آرشیو برنامه ها با فرمت mpeg
http://hamkaran.biz/images/shape_icon.gifتامین برق مورد نیاز از پورت usb، بدون نیاز به آداپتور خارجی
http://hamkaran.biz/images/shape_icon.gif امکان تهیه عکس از برنامه های در حال نمایش
http://hamkaran.biz/images/shape_icon.gifبزرگنمایی تصویر در هر نقطه و به میزان دلخواه
http://hamkaran.biz/images/shape_icon.gifاعمال افکت های دلخواه صدا بر روی برنامه های در حال پخش
http://hamkaran.biz/images/shape_icon.gif سایز کوچک و اتصال آسان از طریق پورت usb
http://hamkaran.biz/images/shape_icon.gif امکان تهیه لیست کانال های مورد علاقه
http://hamkaran.biz/images/shape_icon.gif دارای ریموت کنترل
http://hamkaran.biz/images/shape_icon.gifتبدیل آنتن هوایی برای دریافت تصاویر با کیفیت بهتر


قیمت فقط : 32000 تومان

http://hamkaran.biz/product/buy.gif  http://hamkaran.biz/product/buy.gif




تلویزیون دیجیتال چیست؟

تلویزیون دیجیتال نسل جدید تلویزیون‌ها می باشد که برتری های زیادی نسبت به پخش آنالوگ شبکه های تلویزیونی دارد.


در تلویزیون دیجیتال، تصاویر تلویزیونی به صورت بیت های داده (صفر و یک)در آمده و از طریق تجهیزات دیجیتال (فرستنده) ارسال می شوند.


در سیستم دیجیتال علاوه بر اینکه کیفیت صدا و تصویر از سیستم آنالوگ بهتر می شود، صدا و سیما نیز قادر خواهد بود تعداد شبکه های بیشتری را در اختیار بینندگان قرار دهد.


پخش دیجیتالی شبکه های صدا و سیما در ایران از ابتدای سال 1388 به صورت آزمایشی در شهر تهران آغاز شده است و در حال حاضر 8 شبکه داخلی، 6 شبکه هماهواره ای و 11 شبکه رادیویی از این طریق قابل دسترسی است.

 

http://hamkaran.biz/images/vgirande.gif  http://hamkaran.biz/images/vgirande.gif




طبقه بندی: توصیه های پزشکی، بهداشت خانواده، علل و درمان بیماریها، درمان لاغری، درمان چاقی، خواص سبزی ها، خواص میوه ها،
برچسب ها: آناناس، انبه، طالبی، هندوانه، توت فرنگی، رژیم های معروف دنیا، هرم غذایی رژیم مدیترانه ای، رژیم مدیترانه ای، خواص چای سبز، خواص چای، خواص برگ چای سبز، تاثیر چای سبز بر لاغری، لاغری و چای سبز، دم کردنی برای لاغری، غذاهای لاغر کننده، نوشیدنی های لاغر کننده، آموزش لاغری در ۱۰ دقیقه، رژیم لاغری صدف، صدف دایت، خرید صدف دایت، sadaf diet، 2012، بازار، تخفیف، خرید اینترنتی چای، دکتر، دکتر سینا، رژیم غذایی، محصول، محصولات لاغری، معجزه، چای، چای لاغری، چربی، بوشهر، تلوزیون، تهران، خراسان، خرید اینترنتی گیرنده، خرید اینترنتی گیرنده دیجیتال، دیجیتال، رسیور، صدا و سیما، لپ تاپ، ماهواره، کامپیوتر، کیت الکتریکی، گیرنده،
[ چهارشنبه 28 دی 1390 ] [ 14:04 ] [ حمید بابوسن ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

آخرین مطالب
لیست آخرین مطالب
موضوعات
لینک های مفید
آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic